Bansko çevresinde ekolojik yolların çeşitleri

Bansko çevresinde doğanın güzelliğini hissetmek ve beklenmedik yerler görmek için, dağ yürüyüşünüz için kullanabileceğiniz turist eko-rotalari için seçenekler hazırladık. Size kolaylık sağlamak için bu yerlere bir harita da uyguluyoruz.

Bansko çevresindeki doğada keyifli zaman geçirmenizi dileriz!

Geçişiniz şimdi başlayabilir 🙂

1. Rila’daki Predel mevkiinden, 1000 m rakımdan yola çıkıyoruz, 2175 m. Karpatin tepesine çıkıncaya kadar. Yol 4 saattir bir yönde, rota zor ve bütün bir gün geçişi için planlanmaktadır.

1. Predel’den Mrazenitsa alanına finaline başlıyoruz. 1000 m rakımdan başlıyoruz, 1350m’ye kadar tırmanma, 1 saat 15 dakika boyunca orta zorluk seviyesi olan 5km gölgelik bir yol vardır.

2. Predel’in nefes kesen alanından, 1000 metre rakımdan geçiyoruz, 1300m alana ulaşana kadar, ve 1150m olan Byalata voda bölgesine iniyoruz. Ortalama zorluk seviyesi, 9 km. transit, tek yönlü rota, süre 3 saattir.

1. Biz 960 m rakımda olan Boykov rid alanından yola çıkıyoruz, 1150 m. Moravsko köyüne ulaşıyoruz, arazi karışıktır, rota kolaydır, süre 1 saat ve 15 dak. tek yönde 5 km geçiş.

1. Predel dağ evinden 1016m’den Pirin zirvesine doğru yola çıkıyoruz. 1445 m. yükseklikte Kulinoto mevkiine kadar, zor yol ormandan, 7 km., süre 3 saattir.

1. Belitsa’dan Belishki skali mevkiine ve Mecha dupka’ya 8 km. yönde, bu rota ortalama zorlukludur, süre 2 saattir, yer değiştirme yaklaşık 350 m’dir.

1. Semkovo’dan Semkovo dağ evine, 5 km. istikamette 1600m’den gidiyoruz. 1900m’ye kadar yükseklik, süre 1 saatve 30 dakika, tek yönde, ortalama zorluk seviyelidir, yol asfalt ve çakıl arasındadır.

1. Semkovo’dan Karalanitsa mevkiine gidiyoruz, şelalelere, 8km’ye, çakıl, çok büyük bir kısmı gölgeliyoruz, 1500m’den ayrılıyoruz. 1930m’ye kadar yükseklik, yaklaşık 3 saat. yönünde süredir.

2. Karalanitsa, Semkovo’dan Makedonya dağ evine gidiyoruz, yol 8 km. kaldırım 1930 metreden çakıldır. 2200m’ye kadar rakım, ortalama zorluk seviyesi, süresi 3 saattir.

1. Semkovo’dan Makedonya dağ evine gidiyoruz, Dinkov Dol bölgesinden, 10km. 1500m orman yolu boyunca, tırmanmak 2200m’de, zor rota, süre 3 saat ve 30 dak.

1. 1225m’de Dobarsko’dan başlıyoruz, Krali Marko’nun bastığı yerlere kadar ve Stankova Laka mevkiine 2 km. 1600m’de toplam 6km. Orman yolu, ortalama zorluk seviyesi, süre yaklaşık 1 saat ve 30 dakika tek yönde.

1. Başka bir seçenek Bansko’da Lucky Bansko Spa otelinden Kosherina’ya orman yolu ile başlıyoruz ve Bansko kasabasına gidiyruz, 5 km geçiş, kolay zorluk seviyesi.

1. Dobarsko’dan nehir boyunca, gölgeli bir yol yaklaşık 6 km, bir yönden 1200m. 1550m’ye. çayır için, ortalama zorluk bu geçiş vardır, süre 1 saatve 20 dk. tek istikamette.

1. Başka bir seçenek – 1100m olan Osenovo köyünden ayrılıyoruz ve 1550m’de Vishteritsa alanına tırmanıyor, çayırlara doğru, orman yolundan geçiyoruz, orta sert yol güzergahı, 9 km. tek yönde, süre yaklaşık 3 saattir